Komisija je ob obravnavi Predloga stališča Republike Slovenije do Predloga uredbe Evropskega parlamenta in Sveta o preglednosti in ciljanem političnem oglaševanju izpostavila, da se bodo ta pravila uporabljala za ponudnike storitev političnega oglaševanja.
Namen predloga je tudi zaščititi fizične osebe pri obdelavi osebnih podatkov z določitvijo pravil o uporabi tehnik ciljanja in ojačevanja v kontekstu političnega oglaševanja. Ta pravila se bodo uporabljala ne le za ponudnike storitev političnega oglaševanja, ampak za vse upravljavce, ki bodo uporabljali take tehnike ciljanja in ojačevanja. Komisija je menila, da je potrebno, v kontekstu učinkovitejšega izvrševanje volilne pravice fizičnih oseb, zagotoviti enotna pravila za preglednost političnega oglaševanja po vsej EU. Izpostavila je negativen vpliv tehnoloških sprememb na razvoj storitev političnega oglaševanja in komuniciranja. Zato je bilo izraženo pričakovanje o ustreznem ukrepanju na ravni EU, ki bi zagotovilo visoke standarde preglednosti, ki bi omogočili bolj odprte in poštene procese v EU.